Bel mij terug
Mail ons

Administratief

Voor veel zzp'ers en eigenaren van kleine bedrijven wacht er na een week hard werken in het weekend nog een stapel administratie. 'Ik moet nog op kantoor werken' wordt er dan vaak verzucht. Er moeten nog betalingsherinneringen worden verstuurd, debiteuren nagebeld of de BTW-aangifte moet nu toch echt de deur uit. 
Herkenbaar?

Ook voor complete administratieve ondersteuning kun je bij Klussief terecht.
Helemaal op maat. Passend bij waar jouw bedrijf op dit moment behoefte aan heeft. Dit kan eenmalig zijn of voor een aantal uren per week of maand. 


Boekhoudkundige/Administratieve/Organisatorische
ondersteuning op maat:

  • Bijhouden van het boekhoudprogramma; invoer van inkoop- en verkooprekeningen en bankafschriften; klaar om naar de boekhouder te gaan.
  • BTW-aangifte
  • Telefoondienst; aannemen, noteren en doorgeven van telefoontjes
  • Teksten schrijven en corrigeren
  • Bijhouden van social media en website
  • Factureren
  • Organiseren van vergaderingen, bijeenkomsten, seminars en congressen
  • Notuleren
  • Administratieve werkzaamheden omtrent personeel en wettelijke verplichtingen
  • Voorbereiden en ondersteunen van groepstrainingen

Er is een samenwerkingsverband met een belastingadviseur voor het samenstellen van jaarrekeningen en het verzorgen van aangiften.
Staat een administratieve service die je zoekt er niet bij? Neem dan gerust contact op, want onze mogelijkheden reiken verder dan deze opsomming. 

Kom je zelf niet aan je administratie toe? Of wil je een administratieve klus bewust uit handen geven?

Neem dan eens contact op met Marije om de mogelijkheden te bespreken

Je kunt Marije bereiken via:
M 06 53 69 12 26
T 024 - 67 54 811
E administratief@klussief.nl